kopa całe życie syna simby króla lwa on też nim został rooooooooaaaaaaaaarrrrrrrrr

kopa całe życie syna simby króla lwa on też nim został rooooooooaaaaaaaaarrrrrrrrr
gabrysia iżowska prezentuje

czwartek, 2 lipca 2015

nowa mini blogerka i moja siostra cioteczna :) + śmierć kiary

m
oże wiecie a może nie moja siostra cioteczna Żenetka  złożyła bloga . a dokładnie mini bloga na stronie pinger.pl bardzo się ciesze że udało jej się założyć bloga mam nadzieje że będzie jej się dobrze prowadziło bloga i życzę ci sukcesów w prowadzeniu bloga .wystarczy wpisać Żanetka Białas .prowadzi bloga o violetcie media oczywiście


kiara była 7 letnią lwicą jej młodszy brat kion ciągle dokuczał ashy co denerwowało lwicę. powiedziała do niej . córko czy kion ci dokucza .spytała .tak obraża  mnie ciągle dość że zabił wujka kope to chce zabić tate .co takiego .powiedziała lwica .cały wieczór rozmawiała z kopą i simbą .kopa powiedział tak . kion zabił mnie .i tate tak samo ale nie pozwolę żeby coś zrobił wam kodzie , ashy i leah tobie i kovu. ja mogę powrócić na ziemie ale tylko w potrzebie i mogę być rok . to na co czekasz .odpowiedziała . a nazajutrz było pierwsze polowanie dzieci kovu i kiary spotty i kiumi podpalili las w  którym polowali koda ,asha  i leah kiara i kovu pobiegli ratować dzieci .tym czsem kion szedł za nimi . zachowanie kiona nie spodobało sie kopie i simbie  szybko zeszli na ziemię i pobiegli za nimi .ale było już za późno kion zabił  kovu zabrać miał się już za kiarę ale a z krzaków wyskoczył kopa i łupną go  w lewe oko i miał skaze i odepchną kopę i zranił porządnie kiarę ale kopa znów wyskoczył zjawił się simba i rzucił się na kopę i była walka i się skończyła . simba przeprosił kopę pobiegli do lasu . zobaczyli kiare całą w krwi tak samo jak kovu była wielka żałoba lwice dzieci kovu i kiary też simba i kopa zabili kiona .była 4 tygodniowa żałoba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

pytania do bohaterów lwiej krajny