kopa całe życie syna simby króla lwa on też nim został rooooooooaaaaaaaaarrrrrrrrr

kopa całe życie syna simby króla lwa on też nim został rooooooooaaaaaaaaarrrrrrrrr
gabrysia iżowska prezentuje

sobota, 15 sierpnia 2015

narodziny vitani i kovu +kłamstwo meehetu

zira wiedziała że jak zdradzi skaze to że uzna  dziecko za swoje ,zdradziła go z tojem .zira zaszła w ciąże.zira:o nie co ja zrobiłam skaza się o tym dowie ale co z tego . mówiła do siebie zira. wtedy skaza był królem a zira królową .nuka : mamo dzisiaj widziałem nasze królestwo jetem silnym księciem i przyszłym królem .zira : to się okaże .powiedziała .nuka : dlaczego .zira: bo może twój ojciec zostanie drugi raz ojcem .nuka : co .skaza przyszedł do groty .nuka : tato zostaniesz tatą .skaza : ja mam zostać ojcem to wspaniała nowina .skaza wszedł na lwią skałę i powiedział .skaza : nuka nie będzie królem zostanie nim moje przyszłe dziecko .sarabi :skaza widziałam jak zira polizała tojo po pysku tojo zostanie ojcem tej dziewczynki lub chłopca .skaza :zira wiesz o czym ona mówi . to prawda powiedziała ale dzieci będą podobne do ciebie .skaza :przecież on jest żółty .2 miesiące później .odkąd zira zdradziła skaze nie odzywali się do siebie praktycznie .zira urodziła 1 lwiątko  brązowe drugie kremowe .skaza ukarał sarabi za kłamstwo ale to była czysta prawda ........meehetu skłamał nali że on zostanie władcą lwiej ziemi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

pytania do bohaterów lwiej krajny